אנו נולדים דומים אך שונים
לכל אחד מאתנו דפוסי חשיבה רגשיים משלו - מחשבות שמנהלות אותו, רגשות שמנהלים אותו, אמונות שבנה על עצמו והחיים ודפוסי חשיבה אוטומטים
שכבר אינם משרתים אותו ואפילו מונעים ממנו להתמודד.
בתהליך הזיהוי והמיפוי, אני משתמש בכלים מגוונים מעולמות הביומטרי, NLP, שפה, שפת גוף ועוד.
הדברים שחשוב לי לזהות אצל הילד הם מקורות המוטיבציה שלו, הצורך המוביל שמנהל אותו, מהם האסטרטגיות שהוא משתמש כיום להשגת מטרותיו,
רגשות מהם הוא מנסה להימנע, אמונות שעוצרות אותו מלהשיג את המטרות שלו.
כחלק מהתהליך חשוב לי להבין מי הוא, ואיך הוא מפרש את עצמו. מה החזקות והחולשות שלו, מה הכישורים והכישרונות שלו,
אלו משאבים עומדים לרשותו, חשוב להבין את התשוקות הרצונות וההימנעויות שלו, מה כן.... מה לא.... ולמה?!
נבדוק לגבי הסביבה איתה הוא מסתובב, אילו תכנים הוא צורך, אילו בחירות הוא עושה ביומיום ומה מנגנון קבלת ההחלטות שלו.
כל אלו משמשים אותי לבניית תהליך ספציפי לילד, מתוך הבנה שמה שנכון לאחר לא בהכרח נכון לו.
השלב הזה מאוד חשוב כיוון שלפני שאנסה להוביל את המונחה לכל מטרה שהיא, ארצה אברר למה זה חשוב לו? האם זה באמת נכון לו?
האם זו מטרה שלו או מטרה ששמע מאחר? מה זה יאפשר לו? ועוד....