התהליך במבינים אחרת מתבצע בכמה רבדים. חיבור ואמון בתהליך מתבצע במקביל לזיהוי דפוסי חשיבה, אוטומטים ורגשות שמנהלים את המונחה. בהדרגה הוא ילמד ויבין את מטרת הרגשות ויתחיל ליישם את שיטת המ.ר.א.ה. בתהליך נקבע מטרות לפי רצון המונחה ונתחיל להשיג את המטרות ע"י שימוש מיטבי והשיגי במע' הרגשות. בכל מפגש המונחה יקבל כלים, טכניקות, שיטות ועוד להשגת בטחון עצמי ואמונה ביכולתו להתמודד עם האתגרים העומדים בחייו.

יצירת חיבור אמון ופתיחות

יצירת חיבור אמון ופתיחות

כדי לצאת לדרך חשוב קודם לבנות אמון במנחה ובתהליך שיעבור. אנו יוצרים ביחד שפה משותפת ומגייסים אותו לעבוד למען עצמו ומטרותיו.

קרא עוד
מיפוי וזיהוי דפוסי חשיבה

מיפוי וזיהוי דפוסי חשיבה

מהם האסטרטגיות שהילד סיגל לעצמו, אילו דפוסי חשיבה מניעים אותו ואיך הם משפיעים. נברר את הצורך שיושב מתחת להתנהגות, נזהה אמונות מגבילות ונמפה אוטומטים קוגניטיביים שמנהלים אותו.

קרא עוד
בניית מערכת רגשית אפקטיבית

בניית מערכת רגשית אפקטיבית

רגשות זה הכלי החשוב ביותר שקיבלנו. אך מעולם לא לימדו אותנו להשתמש בענן הענק הזה. לא את ההורים שלנו, לא אותנו ולא את הילדים שלנו. כדאי שנלמד לנהל רגשות כי אחרת הם ינהלו אותנו.

קרא עוד
מטרות הרגלים ואסטרטגיות חדשות

מטרות הרגלים ואסטרטגיות חדשות

בניית מטרות נכונות ומדויקות לילד שינוי ההרגלים הישנים שלא משרתים אותו אימוץ אמונות חדשות אפקטיביות ומעצימות ויצירת אסטרטגיות להזדמנויות חדשות

קרא עוד
כלים למימוש עצמי הצלחה ובטחון

כלים למימוש עצמי הצלחה ובטחון

בהתאם להתמודדויות הספציפיות של הילד בכל מרחבי חייו, הוא ילמד ויקבל כלים פרקטיים שיסייעו לו במצבים מאתגרים. כלים מעולם ה-NLP, מדיטציה, דמיון מודרך, טכניקות להצפה רגשית ושיטות לניהול מצב הרוח.

קרא עוד